مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

معضل بدحجابی امروز در جامعه به علت عدم آموزش صحیح نسل جوان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: باید ملاکهای زیبایی را که به صورت نادرست برای جوانان تعریف شده است،اصلاح کرده و زیبایی را در باطن وصفت انسان جستجو کرد.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۹۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همایش بصیرت دینی و معرفتی ویژه دانش آموزان با موضوع حجاب و عفاف و با حضور "حجت الاسلام هاشم تقدسی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، در دبیرستان دخترانه حضرت زینب(س) برگزار شد.

حجت الاسلام تقدسی اظهار کرد: ابزار پیشرفته تکنولوژی که می تواند برای انسان مفید باشد گاهی در اثر استفاده غلط به وسیله ای خطرناک و مهلک تبدیل می شود؛ لذا انسان باید بر آن مسلط بوده و با قدرت تفکر آن را کنترل کند.

تقدسی افزود: تمام برنامه هایی دشمن برای تسخیر ذهن جوانان مسلمان از پیش طرح ریزی شده و به صورت کاملا روانشناسانه روح و روان آنان را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: انسان وقتی کنترل ذهن خود را از دست دهد دچار گناه فکری می شود و تمایلات دنیایی در قلبش ماندگار می شود. بر همین اساس برای اینکه دنیا به هدفی برای انسان تبدیل نشود، باید با نزدیک شدن به اهل بیت(ع) و در پیش گرفتن سیره زندگی آنان، معنویت را در روح و روان نهادینه کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: معضل بدحجابی در جامعه به علت آموزش غلط است. باید ملاک های زیبایی را که به صورت نادرست برای جوانان تعریف شده است، اصلاح کرده و زیبایی را در باطن و صفت انسان جستجو کرد.

شایان ذکر است این همایش با همت عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) و بسیج دانش آموزی شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات