رفتار مغرضانه اتاق بازرگانی ياسوج درخصوص صنعت داران استان و سفر هاي خارجي

برخی رویه‌هاي نامناسب، مغرضانه و حسد ورزي ها به توسعه استان ضربه خواهد زد
کد خبر: ۸۷۶۴۵۶۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از ياسوج رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد به دليل حسد ورزي هاي برخي از عوامل اتاق بازرگاني ياسوج با بازدید هئیت اقتصادی روسیه از مجتمع بین المللی دنا صنعت مخالفت کرد.

لهراسب باقری با بیان اینکه بدون شک معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان از راهکارهای برون رفت استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: می‌توان با یک برنامه ریزی و ساز و کار درست ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان را به دنیا معرفی کرد.

باقری اظهار داشت :کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد وظیفه همه مسئولان و حتی بخش خصوصی است، اما اگر قرار است در این بین رفتارهای دور از شأن بروز دهد، یقیناً قبل از آنکه به توسعه استان کمک کند، مشکلات را بیشتر خواهد کرد.

وی با اشاره به نامه‌ای از طرف اتاق بازرگانی یاسوج به منظور بازدید هئیت اقتصادی روسیه از مجتمع بین المللی دنا صنعت، اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس اتاق تعاون استان، مدیرعامل بزرگ‌ترین واحد صنعتی و مدیرعامل بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی جنوب کشور که سهم موثری در صنعت و اقتصاد استان داشته و دارم، انتظار معقول می‌رفت از ابتدای مراحل برنامه ریزی سفر یک هئیت اقتصادی خارجی به استان در جریان قرار می‌گرفتم.

باقری تاکید کرد: این اقدام اتاق بازرگانی مغرضانه و از روی تنگ نظری می‌باشد و مجموعه دنا صنعت با بازدید هئیت روسی از این کارخانه مخالفت می‌کند.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی پل ارتباطی دولت و بخش خصوصی است، اظهار داشت: بهتر است آقایان در رویه پیش گرفته تغییر ایجاد کنند و نسبت به رفتار مناسب و در شأن صنایع استان جدیت بیشتری از خود نشان دهد.

گفتني است مردم كهگيلويه و بويراحمد خانواده بزرگ باقري را با عنوان پدر صنعت اين استان مي شناسند و تا كنون نقش مهمی در ایجاد اشتغال، رشد، توسعه علمی و عملی استان وهمچنین تولید ملی ایفا نموده است .


baghri

ارسال نظرات