حجت‌الاسلام رجبی:

اگر ترمیم کابینه انتخاباتی نیست دولت وزرای پیرتر را برکنار کند

عضوجامعه مدرسین گفت: معدل سن کابینه روحانی بالاست و شاید در این شرایط وزرای پیرتر هم برای برکناری در دستور کار باشند.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۶۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تحولات اخیر در دولت اظهار داشت: عوامل مختلفی دست به دست هم داده و منشا این تغییرات بوده است؛ عملکرد نامطلوب برخی از این وزیران مورد اعتراض فرهیختگان جامعه قرار گرفته و حضور آنها در دولت هزینه‌بردار بوده و از این رو دولت دست به این تغییرات زده است.

عضو جامعه مدرسین با تاکید براینکه اعضای کابینه روحانی توان کار جدی ندارند و همین امر موجب کندی پیشرفت کارها شده است، یادآور شد: معدل سن کابینه روحانی بالاست و از این رو اگر هدف دولت انتخاباتی نیست بهتر است وزرای پیرتر برکنار شوند.

وی با اشاره به احتمال فعالیت انتخاباتی دولت در تغییرات کابینه خاطرنشان کرد: دولت برای اینکه مسئله عادی جلوه کند وزرای ارشاد و ورزش را تغییر داده است، در صورتی که اگر اهداف انتخاباتی را در این مسئله دنبال کند به زیان دولت و ملت خواهد بود.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به ناهماهنگی‌های کابینه که منجر به تغییر وزرا شده است، افزود: به رغم شعارهای رئیس‌جمهور آنچه در حوزه اقتصادی محسوس است این است که در حوزه اقتصاد مقاومتی کار چندانی نشده و عمر دولت به مذاکرات گذشته است و ما شاهد رونق در معیشت و اقتصاد مردم نیستیم.

ارسال نظرات