خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد

ضرورت تشکیل شورای فضای مجازی در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر تشکیل شورای فضای مجازی در استان آذربایجان غربی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۰۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی در جلسه شورای فرهنگی عمومی آذربایجان غربی، اظهار داشت: با توجه به وجود شبکه‌های ماهواره‌ای لازم است تا در زمینه تولیدات فرهنگی بیش از این فعال باشیم.

وی با بیان اینکه باید در زمینه تولیدات فرهنگی در داخل کشور به خوبی عمل کنیم، تصریح کرد: در ورت عرضه تولیدات داخلی غنی می‌توانیم در برابر شبکه‌های ماهواره‌ای که مخرب هستند مبارزه کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به ظرفیت‌های فضای مجازی، خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید به عنوان ظرفیت در راستای مبارزه با هجمه فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه در صورت عدم استفاده درست، فضا مجازی به عنوان تهدید تلقی می‌شود، یادآور شد: ظرفیت‌های فضای مجازی برای استفاده در زمینه مبارزه با هجمه فرهنگی بسیار گسترده است.

کریمی بر تشکیل شورای فضای مجازی در استان آذربایجان غربی تاکید کرد و اظهار داشت: باید شاهد تشکیل شورای فضای مجازی در استان باشیم تا بتوانیم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه لازم است در زمینه فرهنگی بیش از این تلاش شود، تصرحکرد: انجام اقدامات فرهنگی در بخش‌های گوناگون همواره پاسخ مناسب‌تری داده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع قومیتی موجود در استان از طریق فعالیتهای فرهنگی می‌توان اتحاد و همدلی موجود در استان را حفظ و تقویت کرد.

ارسال نظرات