مدیر عامل شرکت سازنده وسایل توانبخشی لبنان در بازدید از مجموعه خیریه کهریزک:

خدمات آسایشگاه کهریزک به معلولان در دنیا بی نظیر است

خبرگزاری بسیج: مدیر عامل شرکت هاریکا لبنان، (تولید کننده لوازم کمک حرکتی و توانبخشی) به اتفاق دو تن از مدیران این شرکت ضمن دیدار از بخش های مختلف آسایشگاه کهریزک از نزدیک با زندگی سالمندان و معلولان آشنا شدند.
کد خبر: ۸۷۶۳۷۸۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جوزف هاریکا مدیر عامل شرکت سازنده وسایل توانبخشی و کمک حرکتی معلولان در نشستی با محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، با ارائه گزارشی از فعالیت های شرکت مطبوع خود اظهار داشت: ما در سطح جهان با سازمان های مردم نهاد مختلفی همکاری داریم و مطلع هستیم که در کهریزک سالمندان و معلولان متعددی با شرایط خاص جسمانی نگهداری می شوند که قطعاً از لوازم کمک حرکتی و توانبخشی استفاده می نمایند، وی اظهار امیدواری کرد: این حضور، زمینه معرفی تولیدات شرکت هاریکا به منظور بهره مندی از این ملزومات را فراهم نماید.

هاریکا، آسایشگاه خیریه کهریزک را مرکزی بی نظیر دانست و گفت: تا کنون در هیچ کجای دنیا مجموعه ای را مشابه این مرکز نیافته ایم.

وی با اشاره بدیدار چند ساعته خود و همکارانش از مجموعه یادآور شد: به واسطه شرایط کاری شرکت خود، با NGO های مختلفی در تعامل هستیم، اما آنچه امروز در کهریزک دیدیم تلفیقی از همه دیدگاه های ما از مراکز نگهداری و توانبخشی بود.

جوزف هاریکا تصریح کرد: امروز با خاطره ای خوش ازکهریزک به خانه باز می گردیم، در حالیکه اذعان داریم در هیچ جای دنیا چنین مرکزی را با توانایی های خاص و تنوع خدمات دهی شاهد نبوده ایم.

در ابتدای این دیدار، محمد رضا صوفی نژاد ضمن خوشامد گویی به میهمانان لبنانی آسایشگاه، از اینکه این دیدار صمیمی توانسته است بر اطلاعات آنان در زمینه آشنایی با خانواده بزرگ کهریزک و فعالیت های عمده در حال ارائه به سالمندان و معلولین بیافزاید، ابراز خشنودی کرد.

صوفی نژاد کهریزک را متعلق به استان تهران ندانست و تأکید کرد: بر مبنای فقر و بی کسی، 3 گروه عمده سالمندان، معلولین جسمی و حرکتی و نیز بیماران مبتلا به ام اس ساکن در این سرای بزرگ هستند و ما وظیفه زندگی بخشی به آنان را داریم.

مدیر آسایشگاه با بیان اینکه عمده هزینه های زندگی همه مددجویان از محل کمک های مردمی تأمین می شود، ابراز امیدواری کرد این حضور صمیمی بتواند همچون همه خیرین و نیک اندیشان، نقطه آغازی بر مساعدت های مشابه مردمی باشد.

ارسال نظرات