رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پاسخ به «بسیج»:

"قدرت ملی یک کشور" با یک توافق به دست نمی آید

رئیس سازمان پدافند غیر عامل ادامه داد: اگر کشوری قدرت دفاعی نداشته باشد و یا آسیب پذیری اش زیاد باشد هیچ توافقی نمی تواند خطرات و تهدیدات را از سر آن کشور دور کند.
کد خبر: ۸۷۶۳۳۷۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج مبنی بر اینکه آیا ادعای دولتمردان در اینکه برجام تهدیدات نظامی و سایه جنگ را از کشور دور کرده است درست است یا خیر، اظهار داشت: برجام یک تصمیم ملی بود و این توافق می تواند برای ما دستاوردهایی داشته باشد و البته می تواند محدودیت هایی را نیز برای ما به همراه داشته باشد و برجا بر این مبنا شکل گرفته است.

وی افزود: در برجام با وجود اینکه به همه تعهداتمان عمل کردیم اما به دلیل بدعهدی های آمریکا نتوانستیم منافع و دستاوردهایی را که به دنبال آنها بودیم به دست بیاوریم.

جلالی با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر اینکه قدرت نظامی یک کشور مبتنی بر قدرت ملی و نظامی آن کشور است، خاطرنشان کرد: قدرت ملی یک کشور با یک توافق به دست نمی آید و با یک توافق نیز از بین نمی رود.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل ادامه داد: اگر کشوری قدرت دفاعی نداشته باشد و یا آسیب پذیری اش زیاد باشد هیچ توافقی نمی تواند خطرات و تهدیدات را از سر آن کشور دور کند؛ متاسفانه برجام به یک توافق یک طرفه تبدیل شده است که ما تعهداتمان را انجام دادهایم اما طرف مقابل بدعهدی می کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار