خبرهای داغ:
هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

سومین شکست خارج از خانه سردار در همدان رقم خورد

تیم فوتبال سردار بوکان در ادامه رقابت های لیگ دست دوم فوتبال کشور و از هفته ششم این مسابقات در همدان به مصاف شهرداری این شهر رفت و در نهایت بازی را به میزبان خود واگذار کرد تا آمار باخت های سردار در خارج از خانه به سه برسد.
کد خبر: ۸۷۶۳۰۳۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تیم فوتبال سردار بوکان در ادامه رقابت های لیگ دست دوم فوتبال کشور و از هفته ششم این مسابقات در همدان به مصاف شهرداری این شهر رفت.

در این بازی تیم‌ سردار بوکان در استادیوم قدس همدان و در حضور اندک تماشاچیان رو در روی شهرداری این شهر قرار گرفت.

بازیکنان سردار بوکان که در دیدار قبلی خود نتوانسته بودند نتیجه خوبی به دست آورند، در این دیدار سعی بر کسب حداقل یک امتیاز و در صورت امکان کسب سه امتیاز داشتند.

همین موضوع سبب شده بود که حملات زیادی از سوی بازیکنان سردار بوکان بر روی دروازه شهرداری همدان انجام شود ولی در نهایت این تیم میزبان بود که تواست با نتیجه 2 بر 1 برنده از زمین خارج شود.

تنها گل سردار در این بازی را ناصر عبدی در دقیقه 37 بازی به ثمر رساند.

این سومین باخت سردار در طول شش هفته لیگ و دومین باخت پیاپی آن بود تا شاگردان شاهد سقوطی چند پله ای در جدول باشند.

ناصراحمدنژاد، رضا میزانی، امیرحسین نجفی، مهدی بامداد، محمدملایی، حبیب افرا، فرهادفراهانی، شاهرخ کدخدایی، یوسف مرادی، سیروان قربانی، سلیمان سلیمانی، سیدرضاامیری، امیرستوده، حیدرمسلوکی، مرتضی عباسزاده، مجیدلطفی، فرشیدطوری، ناصرعبدی، بهزادپورنصری 18 بازیکنی بودند که از سوی پیروز قربانی تیم سردار را در سفر به همدان همراهی کردند.

در هفته هفتم نیم فصل اول این رقابت ها سردار بوکان در خانه میزبان تیم قعر جدولی کارگر بنه گز خواهد بود.

سردار بوکان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در استادیوم وحدت بوکان میزبان شاهین توسعه کیش خواهد بود.

تیم سردار در گروه سوم این رقابت ها آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر، شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات