محمود پاک نیت در گفتگو با «بسیج»:

بازیگرانی که به شبکه های ماهواره ای رفته اند وضعشان از اینجا هم بدتر است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بازیگران به شبکه های ماهواره ای رفته اند شاید فکر کرده اند فضای بازی است که می توانند خود را نشان دهند ولی حمایت مالی هم نمی شوند و حتی می گویند وضعشان از اینجا هم بدتر است.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۱۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: فعلا در حال استراحت هستم و هنوز پیشنهاد کاری ندارم.

وی در مورد کم شدن کارها و پیشنهادها در سینما گفت: این مسئله به بودجه بر می گردد هم صدا و سیما و هم سینما مشکل اقتصادی دارند.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: همه برای گیشه فیلم می سازند و اگر گیشه را در نظر نگیرند برشکست می شوند چون به هر حال یکی از ابعاد سینما اقتصاد است اگر این تامین نشود دیگر کاری صورت نمی گیرد.

پاک نیت در مورد سینمای دفاع مقدس گفت: این سینما به بودجه زیاد نیاز دارد و با فیلم های معمولی که ساخته می شوند خیلی فرق دارد فیلم های معمولی به هر حال چند تا لوکیشن خانه و خیابان و پارک و فضاهای معمولی دارند ولی وقتی وارد فیلم های دفاع مقدس می شویم نیاز به خیلی از مسائل داریم نیاز به همکاری سپاه و ارتش و تانک و زره پوش و اسلحه است و تمام اینها مخارج می برد.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: تعداد بیشتری نیروی انسانی هم در این کارها نیاز هست و بنابراین مسئله اقتصادی در این میان خیلی مهم است بخش خصوصی خیلی کم به این قضیه پرداخته چون هم برایشان سودآور نیست و هم بعضی اوقات ضرر هم می کنند، بخش های دولتی باید سرمایه گذاری کنند که متاسفانه این قضیه خیلی کم است.

پاک نیت در مورد رفتن بعضی از بازیگران به شبکه های ماهواره ای گفت: تعدادی از بازیگران به شبکه های ماهواره ای رفته اند شاید علتش کمبود کار در اینجا بوده یا شاید فکر کرده اند فضای بازی است که می توانند خود را نشان دهند ولی در آنجا هم خیلی از آنها استقبال نشده است آنطور که من شنیدم حمایت مالی هم نمی شوند و حتی می گویند وضعشان از اینجا هم بدتر است.

ارسال نظرات