نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

وضعیت بحرانی مکان استراحت همراهان بیماران شهرستانی در تهران

حسینی کیا گفت: همراهان بیماران شهرستانی برای مراجعه به مراکز درمانی استانها و مخصوصاً تهران دچار بحران مکان خواب و استراحت هستند امیدواریم حدأقل برای خواب و استراحت همراهان بیماران شهرستانی تدبیری صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۱۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به هزینه های بالای درمان ناباروری و مشکلات ناشی از آن برای زوجین اظهار داشت: دولت باید برای کاهش هزینه های بالای درمان ناباروری که مردم را با مشکل مواجه کرده است عملاً چاره اندیشی و اقدام کند.

وی یادآور شد: البته اقداماتی در این خصوص در حال انجام شدن هست و کارهایی دنبال می شود اما دولت و وزارت بهداشت و درمان باید به این حوزه که جمعیت قابل توجهی را تشکیل می دهد توجه بیشتری کرده و چتر حمایتی خود را برای این افراد گسترده تر کند و یک قدمی هم برا ی این بیماران برداشته شود.

این نماینده مجلس درخصوص نبود مکان استراحت برای همراهان بیمارانی که برای درمان از شهرستان ها به بیمارستان های تهران رجوع می کنند بیان داشت: این مشکل فقط در تهران وجود ندارد در بیشتر شهرهای بزرگ و استان ها با معضل نبود مکان خواب و استراحت همراهان بیماران مواجهیم.

حسینی کیا خاطر نشان کرد: بیماران شهرستانی در حوزه های مختلف بهداشت و درمان کشور برای مراجعه به مراکز استانها و تهران دچار بحران هستند لذا امیدواریم حدأقل برای خواب و استراحت همراهان بیماران شهرستانی تدبیری صورت بگیرد و ظرفیت هایی به جود آید تا هزینه های بیشتری بر بیماران و همراهان آنها تحمیل نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار