کاهش 28 درصدی پیام های شهروندان در جنوب تهران

خبرگزاری بسیج: رئیس بازرسی شهرداری منطقه 20 گفت: به دنبال ارتقاء وضعیت نگهداشت شهر، پیام های شهروندی این منطقه در سال جاری، 28 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۵۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جعفر ایمانی بخشایش با بیان این مطلب افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، 561 پیام از سوی شهروندان در خصوص منطقه 20 ثبت شده است که  در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 28 درصد کاهش یافته است.

ایمانی بخشایش با اشاره به اینکه بیشترین پیام های ثبت شده در 6 ماهه نخست سال 95 به سد معبر دست فروشان و مزاحمت های صنفی اختصاص دارد، گفت: ارتباط و مشارکت شهروندان با این سامانه مردمی، نشان از افزایش آگاهی آنها نسبت به حقوق شهروندی است که در سایه فعالیت های آموزش محور مدیریت شهری فرهنگ سازی شده است.

ایمانی بخشایش اجرای فعالیت های نگهداشتی شهر با توجه ویژه و حساسیت بالا و همچنین لحاظ درخواست های شهروندان و شورایاران در تدوین برنامه محلات را از مهمترین دلایل کاهش پیام های شهروندی برشمرد و افزود: کاهش گلایه مندی های شهروندان در موضوعات نظافت و شستشوی معابر، پرداخت حقوق کارگران، روکش آسفالت و نظافت انهار بوده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت شهری است، گفت: سرعت در رسیدگی به پیام های شهروندی از اولویت های این سامانه نظارتی است و پیام هایی که نیازمند تامین اعتبار و زمان بر هستند نیز در برنامه اجرایی محلات لحاظ شده است تا نیازهای محلی شهروندان هر چه سریع تر برطرف شود.

رئیس بازرسی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: 3 هزار ناظر افتخاری از اقشار مختلف با سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 همکاری می کنند.

 

 

 

ارسال نظرات