خبرهای داغ:
معاون دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی:

۹۸ تخت مراقبت ویژه به حوزه درمان آذربایجان غربی افزوده می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در یک سال گذشته، ۹۸ تخت مراقبت ویژه در آذربایجان غربی افزایش یافت.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۹۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ابراهیم حسنی، در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت بوکان با تسلیت سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که در دولت یازدهم رخ داد بها دادن به حوزه سلامت بود، هرچند در دوره‌های گذشته نیز در این حوزه کار شده است.

وی بیان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، هزینه‌های پرداخت از جیب مردم کاهش یافته و منابع مالی که از طرف مجلس و دولت در اختیار دانشگاه و وزرات بهداشت قرار گرفته است در راستای اجرای این طرح به درستی استفاده شده است.

حسنی افزود: در راستای طرح تحول نظام سلامت در طول یک سال گذشته در سطح استان 98 تخت مراقبت ویژه افزایش یافته است و نیز کلینیک‌های تخصصی سلامت و پایگاه‌های سلامت و مراکز بهداشتی زیادی در سطح استان احداث شده است.

وی با تاکید بر نقش نیروی انسانی در خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است هر چند اعتبارات و تجهیزات نیز جایگاه خاصی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: هر چقدر دولت از نظر اقتصادی غنی باشد نباید از موضوع خیرین غفلت شود که به طور یقین با وجود آنهاست که چهره سلامت زیباتر می‌شود.

ارسال نظرات