خبرهای داغ:
به همت حوزه ثارا... سپاه بوکان:

نشست صالحین پایگاه شهید حمه مرادی برگزار شد

نشست صالحین پایگاه شهید حمه مرادیحوزه ثارا... سپاه بوکان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۸۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست مسئول فرهنگی سیاسی گردان بیت المقدس عاشورا با حضور در جمع بسیجیان پایگاه شهید حمه مرادی با تاکید بر لزوم کیفیت بخشیدن به مراسمات عزاداری ابراز داشت: برادران و خواهران از مجالس عزاداری محرم بهره معنوی را ببرند و باید کیفیت مجالس بالاتر برود.

وی با بیان اینکه عاشورا محور وحدت و دوستی و برادری است، افزود: به همه عزیزان سفارش می‌کنم باید کاری کنیم وحدت خود را در ایام محرم و عاشورا حفظ کنیم.

رضا سلیمانی در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در جامعه و استفاده دشمن از ابزار فرهنگی برای ضربه به انقلاب گفت: قرآن کریم مبتکر فرهنگ سازی است و شاخصه هایی برای الگو و ضد الگو دارد.

وی ادامه داد: محرم بهترین فرصت‌ برای روضه‌خوانان است تا فرهنگ عاشورا و فرهنگ عمیق اسلامی را برای اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار به‌خصوص جوانان تبیین کنند.

مسئول فرهنگی سیاسی گردان بیت المقدس عاشورا گفت: یکی از نقاط مثبت مراسم‌های دهه محرم مردمی بودن آن است و این می‌طلبد که ما از آن غافل نشویم و آن را هدایت کنیم.

سلیمانی افزود: باید همگی با جان و دل در راستای اطاعت از دستورات ولی امر مسلمین و تحقق منویات ایشان گام برداریم و زمینه اجرایی شدن دستورات رهبری را مهیا سازیم.

ارسال نظرات