450 دانش‌آموز گچسارانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: در مرحله اول اعزام کاروان‌های راهیان نور، 450 دانش‌آموز دخترانه مقطع متوسطه این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۰۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در آیین بدرقه کاروان دخترانه راهیان نور به  مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: امروز 450 دانش‌آموز دوره دوم متوسطه دخترانه توسط 10 دستگاه اتوبوس از شهر گچساران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه دانش‌آموزان به مدت چهار روز در اردوی راهیان‌نور حضور خواهند داشت، گفت: زائران و حاضران در این اردو از یادمان‌های شهدا در شلمچه و دیگر یادمان‌های شهدا بازدید خواهند کرد.

پورالحسینی تصریح کرد: زائران اردوی راهیان نور دانش‌آموزی که در مقاطع دوره متوسطه دبیرستان تحصیل می‌کنند در 4 مرحله اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول راهیان‌نور امروز از محل سالن پدخندق گچساران به مناطق جنگی اعزام می‌شوند، گفت: مرحله اول و دوم با اعزام 700 دانش‌آموز دختر و مرحله سوم و چهارم با اعزام 650 دانش‌آموز پسر گچسارانی تا پایان سال تحصیلی به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران خاطرنشان ساخت: هدف از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور آشنایی با ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا است.

وی عنوان کرد: جوانان با حضور در اردوی راهیان نور و با مشاهده آثار به جامانده از رشادت‌ها و دلیری‌های شهیدان، بهتر درک می‌کنند که امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مدیون شهیدان هستیم.

 پورالحسینی گفت: در سال تحصیلی 96-95 تعداد یک هزار و 350 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات