استان خوزستان؛

استقبال از ۷۸شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در شوش

مراسم استقبال از ۷۸شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در شهرستان شوش استان خوزستان شهدا با حضور پر شور مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۴۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، مراسم استقبال از ۷۸شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در شوش شهر شهیدان گمنام برگزار شد این مراسم با حضور فرماندهان ، مسئولین و عموم مردم شهید پرور شوش در حرم مطهر دانیال نبی (ع) برگزار شد.

در این مراسم مردم شریف و ولایتمدار شوش یکبار دیگر حماسه آفریدند و استقبال بی نظیری از پیکر پاک شهدا کردند

فرمانده سپاه خوزستان گفت: *شهدا به عنوان اسطوره های مقاومت در تاریخ ماندگار شدند.

 سردار "حسن شاهوار پور" فرمانده سپاه خوزستان از شهدا به عنوان اسطوره های مقاومت و ایثار نام برد و گفت:ملت ایران از شهدا به عنوان قهرمانان این مرز و بوم که در تاریخ ماندگار شده اند استقبال می کنند.

پیکرهای مطهر ۷۸ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که  از مرز بین المللی شلمچه وارد میهن اسلامی شدند ،در آیینی باشکوه در شهرستان شوش مورد استقبال قرار گرفته و تا حرم مطهر حضرت دانیال نبی(ع) تشییع شدند.

مردم شهرستان شوش که ساعت ها در ورودی این شهر در امتداد جاده سراسری شوش - اهواز در انتظار شهدا تجمع کرده بودند با مشاهده کاروان حامل پیکرهای مطهر شهدا با نوحه سرایی و سینه زنی به عزاداری پرداختند.

 سردار حسن شاهوار پور در محفل نورانی ۷۸ شهید گلگون کفن در حرم مطهر حضرت دانیال (ع) در شوش افزود:سیل جمعیتی که امروز در شلمچه و در ادامه آن در شوش از پیکرهای شهدا استقبال کردند بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی پیرو راه شهدا هستند.

وی از شهدا به عنوان چراغ راه هدایت نام برد و گفت:شهدا برگی از تاریخ این سرزمین اند برگی از مجاهدت مردان و زنان این کشور که مردانه در مقابل دشمن ایستادند.

سردار شاهوار پور امنیت و آرامش حاکم در جامعه را حاصل خون شهدا دانست و گفت:اقتدار ایران اسلامی حاصل جانفشانی شهداست.

وی افزود:زندگی و حیات ما مدیون این شهداست چرا که راه شهدا راه انسانیت است.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات