بازدید وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از پروژه 235 تخت خوابی بیمارستان ابهر

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و استاندار زنجان از پروژه 235 تخت خوابی بیمارستان ابهر بازدید نمود.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۰۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یکروزه خود به استان زنجان همراه با استاندار زنجان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان از پروژه 235 تخت خوابی بیمارستان ابهر بازدید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان مراحل مختلف ساخت این بیمارستان قرار گرفت و بر تسریع در روند اجرای پروژه تاکید نمود.

پروژه بیمارستان 235 تخت خوابی ابهر که مطالعات و طراحی آن از سال 86 آغاز شده است، با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان درحال حاضر 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود درصورت تامین 20 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.

این مرکز درمانی به مساحت 32 هزار متربع، دارای ساختمان مرکزی به وسعت15 هزار و 830 متر مربع و بخشهایی از قبیل بستری، اوژانس، جراحی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان، آی سی یو و سی سی یو می باشد.

گفتنی است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر حضور در مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان که همه ساله روز یازدهم محرم الحرام برگزار می شود، به شهرستان ماهنشان و شهر دندی نیز سفر خواهد داشت تا از مراکز درمانی و مرکز واکسن استان بازدید نماید.

همچنین افتتاح مرکزMRI بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و بازدید از کلینیک شفیعیه این شهر از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان خواهد بود.

ارسال نظرات