نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان قدس-شهریار و ملارد:

نگذاریم از خانواده های شهدا بهره برداری حزبی شود و بودجه آنان را صرف احزاب و گروه ها کنند

متاسفانه در بعضی از مکانها و جاهایی از کشور،از خرج خانواده های شهدا را صرف اهداف سیاسی و حزبی میکنند
کد خبر: ۸۷۶۰۸۲۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
نگذاریم از خانواده های شهدا بهره برداری حزبی شود و بودجه آنان را صرف احزاب و گروه ها کنند
خبرگزاری بسیج: محمود محمودی شاه نشین نماینده مجلس شورای اسلامی شهریار،قدس و ملارد -خطاب به به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد:شما مسئولان قدر مسئولیتی را که دارید بدانید،زیرا مسئولیت شما اداری نیست بلکه معنوی است.
وی ادامه داد:خیلی از مردم میخواهند در این اجر معنوی یعنی خدمت به خانواده های شهدا سهیم باشند،پس شما مسئولان از نعمتی که خدا به شما داده است را بدانید، و در راه خدمت به شهدا گامهای اساسی بردارید.
 محمودی شاه نشین در ادمه این مراسم تاکید کرد:متاسفانه نه فقط در تهران بلکه در شهرستانها ماشاهد آن هستیم که  در جاهایی از کشور از این خانواده های معزز شهدا را خرج تبلیغات گروهی و حزبی میکنند،و آنها را قربانی و صرف کارهای خودشان میکنند،و ما مسئولین نباید اجازه همچین کاری را بدهیم،چون خانواده های شهدا چشم چراغ همه ما هستند.
نمایده مجلس شورای اسلامی شهرستان های قدس،شهریار و ملارد در خاتمه یاد آور شد:اگر سخنی یا پیامی از مقام معظم رهبری باشد، هم این پیام و هم مقام معظم رهبری متعلق به همه قومیتهاومذاهب ایران است و ولی امر مسلمین جهان است، و خانواده های معزز شهدا نیز به گونه ای متعلق به همه قومیتها و مذاهب کشور ایران هستند،و مسئولان باید تا آنجایی که میتوانند از زحمات این عزیزان به خوبی یاد کنند،چون تنها امید خانواده آنان از شماها یک خدمت مضاعف است.
ارسال نظرات