حجت الاسلام قائمی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

زمینه سازی ظهور با حرکت در راستای اهداف امام حسین (ع)

کارشناس مذهبی گفت: اگر در راستای اهداف امام حسین (ع) حرکت کنیم و هر شیعه ای برای امر به معروف ونهی از منکر و احیای دین قدم بردارد به ظهور نزدیک می شویم و به آرمان ها و مدینه فاضله دست پیدا می کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۶۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد قائمی هاشمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اگر در راستای اهداف امام حسین (ع) حرکت کنیم و هر شیعه ای برای امر به معروف ونهی از منکر و احیای دین قدم بردارد به ظهور نزدیک می شویم و به آرمان ها و مدینه فاضله دست پیدا می کنیم.

وی افزود: دعا کردن برای فرج دراین ایام عزاداری امام حسین (ع) می تواند بسیار موثر باشد و عبرت گرفتن از خود عاشورا که مردم امام حسین (ع) را به عنوان امام زمان خود نشناختند و آن اتفاقات را در کربلا شاهد بودیم الان هم اگر ما بصیرت نداشته باشیم و به سمت شناخت امام زمان خود حرکت نکنیم حادثه ها تکرار می شوند.

حجت الاسلام قائمی تصریح کرد: اگر آن 313 نفر یار خالص آقا امام زمان (عج) فراهم شوند امر ظهور محقق می شود ولی ما هنوز ارتقاء پیدا نکرده و به مراحل بالای ایمان دست پیدا نکرده ایم واقعا باید همه از این شور حسینی در محرم به شعور حسینی هم برسیم و به دنبال کامل شدن باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار