شهردار سنندج:

ترویج معروفات مانع از انجام منکرات در جامعه می‌شود

شهردار سنندج گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۱۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منوچهر فخری در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در دین مبین اسلام به مقوله امر به معروف و نهی از منکر تاکیدات فراوانی شده است و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بسیار وسیع‌تر از تذکر صرف است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج معروفات در سطح جامعه از ایجاد منکرات جلوگیری می‌کند، افزود: در ادارات مدیران و کارمندان با انجام وظایف خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم و انجام طرح تکریم ارباب‌رجوع می‌توانند به این مهم عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و انجام این فریضه الهی جامعه را از آسیب‌ها مصون می‌دارد.

فخری در ادامه با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف الهی و بر همگی ما واجب است، گفت: مدیران شهرداری با خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و رفع مشکلات و معضلات سطح شهر می‌توانند علاوه بر رضایت‌مندی شهروندان، در اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر نیز سهیم باشند.

شهردار سنندج در نهایت یادآور شد: آشنا کردن همکاران با شیوه امر به معروف و اهتمام در این راستا می‌تواند بسترساز کاهش بسیاری از مشکلات در سطح ادارات و به تبع آن در جامعه شود.

ارسال نظرات