خبرهای داغ:
فرماندار خوی:

زیرساخت‌های توسعه خوی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد

فرماندار خوی گفت: بایستی واقع بینانه شرایط موجود را بررسی و برنامه‌ریزی و مدیریت کنیم و بر مسئولیتی که بر عهده داریم عمل کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۹۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین سیوانی‌اصل در جلسه شورای اداری شهرستان خوی اظهار داشت: با این اعتبارات ناچیز شهرستانی نمی‌توان از نظر عمرانی تغییرات قابل محسوسی ایجاد کرد و به همین خاطر باید مسئولین شهرستان پیگیر اعتبارات باشند.

وی افزود: انکار واقعیاتهایی موجود برای مقاصد خاص است و باید واقع بینانه شرایط موجود را بررسی و برنامه‌ریزی و مدیریت کنیم و بر مسئولیتی که بر عهده داریم عمل کنیم.

فرماندار خوی با اشاره به زیرساخت‌های توسعه خوی، تصریح کرد: اگر روی مباحث زیرساختی توجه و بسترسازی کنیم زمینه توسعه شهرستان فراهم می‌شود و مهم‌ترین ضعف در بخش جذب سرمایه و آب است که در بخش تامین آب کشاورزی مشکل داریم.

وی ادامه داد: جاده ایواوغلی در حال اتمام بود ولی به دلایل گوناگون اعم از وجود معارضین موجب کندی پیشرفت این مسیر شد و جاده سلماس به خوی قرار بود تا شهریور امسال به اتمام برسد که متاسفانه تاکنون این جاده نیمه کاره مانده است.

فرماندار خوی اذعان داشت: جاده خوی به قطور به یک پروژه ملی تبدیل شده است و آگهی تصرف زمین مرز رازی داده شده و تا چند ماه آینده احداث پایانه مرز رازی آغاز می‌شود.

سیوانی‌اصل بیان کرد: حداکثر تا 1.5 سال آینده نیازهای درمانی و بهداشتی شهرستان تامین می‌شود و خوی تا 30 سال آینده نیازمند خدمات درمانی نخواهد بود.

ارسال نظرات