خبرهای داغ:
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوی:

هیئات عزاداری در برپایی نماز اول وقت اهتمام ورزند

میثاق بزرگ عاشورائیان با هدف آسیب شناسی و جلوگیری از انحرافات در عزاداری و مداحی با حضور روحانیون مبلغ، مداحان اهل بیت علیه السلام و روسای هیئات مذهبی در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۹۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوی در همایش میثاق بزرگ عاشورائیان با بیان این مطلب گفت: هیئات عزاداری حتما باید دارای روحانی باشند.

حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا افزود: در ماه محرم امسال میدان شیخ نوایی، خیابان طالقانی(مقبره)، دروازه ماکو، امامزاده سیدبهلول و میدان مطهری بعنوان پنج محل تعیین شده برای تجمع هیئت های عزاداری می‌باشند.

وی افزود: هیئت هایی که تمایل به ایجاد موکب در اربعین در مسیر کربلا را دارند با اداره تبلیغات اسلامی جهت برنامه ریزی هماهنگ نمایند.

معصومی نیا اظهار داشت: در زمانهای عزاداری بخصوص ظهر عاشورا اقامه نماز اول وقت فراموش نشود و هیئات عزاداری در برپایی نماز بعنوان فریضه الهی اهتمام ورزند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوی ضمن تشکر از اداره خدمات شهری شهرداری خوی درخواست همکاری با مساجد و هیئت های عزاداری در طول ایام محرم را داریم.

در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی خوی نیز طی سخنانی اظهار داشت: هیئات عزاداری، همیار محرم (همیار پلیس) را برای همکاری با نیروی انتظامی انتخاب کنند و در مسیرهای مشخص شده حرکت کنند.

مدیر کمیته امداد خوی نیزدر ادامه این همایش از توزیع ۶ هزارغذای گرم و گوشت قربانی ۴۰ رأس دام در بین نيازمندان در ماه محرم سال گذشته خبر داد.

ارسال نظرات