خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

تذکرلسانی وظیفه همه آحاد جامعه و مردم است/ بودجه موجود برای فعالیت های فرهنگی و امر به معروف کافی نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عینیت پیدا کند و در این زمینه نقش همه آحاد جامعه و به ویژه علما بسیار مهم و تاثیرگذار است.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۸۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حیدر کوثری در همایش سالیانه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه عاشورا به ما درس ایستادگی در برابر بیدادگری و درس شهامت و شجاعت می دهد، اظهار کرد: باید در مقابل ظلم و بیدادگری ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه امام حسین(ع) بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر بودند، افزود: اگر در بحث امر به معروف و نهی از منکر به دنبال یک الگو هستیم، امام حسین(ع) و یاران باوفایش بهترین نمونه و الگو هستند که در مقابل ظلم و فساد یزید و یزیدیان ایستادند.

وی با بیان اینکه باید به موضوع فرهنگ و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بهای بیشتری بدهیم، گفت: بودجه فرهنگی لازم باید برای این موضوع تخصیص یابد چرا که با بودجه کنونی تنها می تواند همایش برگزار کرد که با آن هم کار پیش نمی رود و با همایش نمی توان، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه برپا ساخت.

کوثری با تاکید بر اینکه تذکرلسانی وظیفه همه آحاد جامعه و مردم است، تصریح کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عینیت پیدا کند و در این زمینه نقش همه آحاد جامعه و به ویژه علما بسیار مهم و تاثیرگذار است.

ارسال نظرات