خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

عزت ما به برکت خون شهداست نه برجام

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اینکه فکر کنیم عزت ما به دلیل برجام است، خیال بافیست چرا که عزت ما به دلیل خون شهداست.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۷۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حیدر کوثری در یادواره 18 شهید کوی سوگلی تپه میاندوآب که توسط پایگاه شهید اطهر حوزه مقاومت بسیج سه شهری برگزار شد با بیان اینکه عزت ما در دنیا و منطقه به برکت خون شهداست، اظهار کرد: اینکه فکر کنیم عزت ما به دلیل برجام است، خیال بافیست چرا که عزت ما به دلیل خون شهداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه تاریخ به خوبی نشان می دهد که ما از اعتماد به دشمنان و مذاکره چیزی به عاید نشده است، افزود: باشیطان نمی شود مذاکره کرد، چرا که به ما امتیاز نمی دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید روحیه خودباوری و ما می توانیم را در کشور تقویت کنیم، گفت: ما باید روحیه خودباوری و حمایت از تولید و توان ایرانی را تقویت کنیم و باور داشته باشیم که ما می توانیم، همانطور که در جنگ تحمیلی خواستیم و توانستیم.

کوثری با بیان اینکه باید به انقلابی بودن و انقلابی ماندن توجه ویژه داشته باشیم، تصریح کرد: باید در همه صحنه ها حاضر بوده و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش برای از بین بردن امنیت و آرامش ما هستند، اظهار کرد: باید در مقابل توطئه ها و نقشه های دشمنان بصیر، هوشیار و آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه باید پیرو راه شهدا بودن را در عمل نشان دهیم، افزود: عده ای ظاهر و باطن متفاوت دارند و شعار پیرو راه شهدا می دهند ولی در عمل عکس شهدا عمل می کنند و باید مراقب این انسان های فتنه گر بود.

ارسال نظرات