با پیگیری بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

مجوز حضور محکوم فتنه 88 در دانشگاه علامه لغو شد

کسانی که صف خود را از توهین کنندگان به ساحت سید الشهدا در عاشورای 88 جدا نکردند و از آنها به عنوان بدنه خود استفاده کردند حق ندارند در دانشگاه راجع به نهضت حیسنی اظهار نظر کنند.
کد خبر: ۸۷۵۹۶۵۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ، علی کیان مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اظهار نگرانی نسبت به حضور فتنه گران در دانشگاهها گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در مورد حضور محکومان فتنه سال 88 در محیط دانشگاهها نگران است. ما اینگونه مجوزها را محکوم می کنیم. اینگونه افراد امتحان خود را پس داده اند و غیر قابل اطمینان بودن خود را ثابت کرده اند.کسانی که صف خود را از توهین کنندگان به ساحت سید الشهدا در عاشورای 88 جدا نکردند و از آنها به عنوان بدنه خود استفاده کردند حق ندارند در دانشگاه راجع به نهضت حسینی اظهار نظر کنند.

وی اظهار داشت: البته نتیجه پیگیریهای بسیج دانشجویی از مسئولین دانشگاه، اعم از معاونت فرهنگی و حراست و هیات نظارت این است که مجوز لغو شده است. یعنی به صورت شفاهی به ما گفته شده که مجوز حضور این آقا لغو شده و به انجمن اسلامی هم ابلاغ شده است. مطالبه جدی ما از مسئولین دانشگاه علامه این است که این لغو مجوز به صورت رسمی از طریق سایت دانشگاه به اطلاع دانشجویان نیز برسد.
ارسال نظرات