خبرهای داغ:
پیشکسوت ایثار و شهادت:

بصیرت نیاز جامعه امروز است/انتقال تجربیات رزمندگان به نسل حاضر ضروریست/ ایثار لازمه کار اطلاعاتی است

پیشکسوت ایثار و شهادت و رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: همیشه باید در صحنه بود و در صحنه بودن به معنی با بصیرت بودن به عنوان مهمترین نیاز جامعه امروز است.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۶۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
یشکسوت ایثار و شهادت عیسی قنبری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران بسیج در ارومیه افزود: حملات دشمن هنوز بر علیه ایران اسلامی تداوم دارد و همه آحاد ملت باید با توجه به توطئه های دشمن اطلاعات خود را به روز نگه دارند.

وی اضافه کرد: رزمندگان قدیمی و پیشکسوتان نباید ارتباط خود را از صحنه فرهنگی و اجتماعی جامعه قطع کنند و باید ارتباط خود را همواره با سپاه حفظ کنند.

وی افزود: تجربیات رزمندگان دوران دفاع مقدس تجربیاتی ارزنده است که می تواند به نسل حاضر در راستای بهبود روند کارها کمک شایسته ای کند.

***دفاع از خاک نیازمند روحیه فداکاری و از جان گذشتگی است

وی با اشاره به جانفشانی های نیروهای اطلاعاتی سپاه در دوران بعد از انقلاب اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب رزمندگان و نیروهای اطلاعاتی سپاه هم وظیفه فعالیت برون مرزی را داشتند و هم وظیفه فعالیت در دورن مرزها را که عملیات درون مرزی نقش مهمی داشت تا برون مرزی و عاقبت توانستند موفق عمل کنند.

قنبری با اشاره به اهمیت امنیت پایدار در مرزهای استان اضافه کرد: همه تاریخ فعالیت در سپاه و نبرد با اشرار بیانگر باز بودن در جهاد و شهادت در آذربایجان غربی است که هم اکنون نیز تداوم دارد.

وی با اشاره به ایثار نیروهای اطلاعتی سپاه گفت: اطلاعاتی بودن روحیه، ایثار، حساسیت و از خودگذشتگی می طلبد و در زمان صلح و جنگ تداوم دارد و زمان خاصی ندارد.

قنبری بیان کرد: این نیروها نیروهای گمنام هستند و زحمت بسیاری می کشند و اگر در بخشهای دیگر افراد یک کار فرهنگی را بخواهند انجام دهند دستاورد خود را نشان می دهند وعملکردشان در قالب متن و تصویر عیان می شود ولی کار نیروهای اطلاعاتی دیده نمی شود.

***توجه به معنویات و آموزه های دین در راس اقدامات و اولویتهای رزمندگان بود

وی اظهار کرد: آنچه که حایز اهمیت است این بود که در آن دوران سخت اوایل انقلاب رزمنده های ما معنویت و اعتقاد به آموزه های دینی را در راس کارهای خود قرار داده بودند.

قنبری بیان کرد: رزمندگان قبل از هر اقدامی خدا را در نظر می گرفتند و دعاهای وارد در دین ما و مذهبمان را اعمال می کردند و اینها در موفقیت آنها نقش داشت.

ارسال نظرات