کرکره مغازه ها به احترام شهید پایین آمد؛ کاش روسری ها هم ...

خبرگزاری بسیج: کسبه مومن و ولایتمدار شهرک دولت آباد به احترام شهید مدافع حرم کرکره مغازه های خود را پایین کشیده و با ادای احترام به مقام والای این شهید همراه مردم مسافتی را به عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۸۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرنگار استان  تهران خبرگزاری بسیج؛ پیکر مطهر شهید مدافع حریم حرم آل الله، محمد باقر فصیحی که در جریان دفاع از «حرم بانوی کربلا» در «سوریه» و در خط مقدم نبرد با «شرکِ تکفیری» و «نفاقِ وهابیت» بال در بال ملائک گشود، همزمان با پنجمین روز ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه احیای امر به معروف و نهی از منکر در میان حزن و اندوه مردم ولایتمدار و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت از فلکه سوم دولت آباد بر روی دستان مردم قدرشناس تشییع شد. مردم در طول مسیر با سردادن شعارهای لبیک یا زینب، لبیک یاحسین، مرگ بر آمریکا و مشرکان تکفیری انزجار و نفرت خود را نسبت به جنایات آمریکا و ایادی مزدور آنها در کشورهای اسلامی اعلام کردند.

  آنچه بر زیبایی و معنویت این مراسم می افزود اقدام کسبه مومن و ولایتمدار شهرک دولت آباد بود که به احترام شهید کرکره مغازه های خود را پایین کشیدند و با ادای احترام به مقام والای این شهید به همراه مردم مسافتی را به عزاداری و تشییع پیکر شهید پرداختند؛ اما ای کاش روسری ها هم به احترام خون شهید کمی پایین می آمد.

ارسال نظرات