در کلاس تربیت و تعالی حوزه والعادیات از ناحیه روح الله یزد مطرح شد :

بعضی از بزرگان انقلاب از روی غفلت یا خیانت سعی در نابودی این انقلاب دارند

به منظور ارتقاء بینش عقیدتی بسیجیان،عقیدتی سیاسی حوزه والعادیات از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس تربیت و تعالی حوزه ای نمود.
کد خبر: ۸۷۵۸۱۵۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ شب گذشته در کلاس تربیت و تعالی حوزه والعادیات، مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 18 الغدیر به تشریح آسیب های پیش روی انقلاب پرداختند.

وی مخاطرات پیش روی انقلاب را در 7 حوزه دسته بندی و مورد بحث قرار داد.

در خصوص حوزه اول گفت:در حوزه اول ما در برابر نفوذ قرار می گیریم که نفوذ اعم از نفوذ جغرافیایی نفوذ در مسوولان و نفوذ در باور های مردم نیز هست.

مسئول عقیدتی در این باره ادامه داد: تا به امروز دشمنان ما در این زمینه موفقیتی نداشته اند و چشم امیدی هم نداشته باشند زیرا مشاهده کرده ایم کههرکسکوچکترین نزدیکی یا تعارضی به مرزهای ما کرده است توسط نیروهای مسلح امنیت مرزی ما شناسایی و گرفتار شده است.

روغنیان با اشاره به اینکه در حوزه اول بیشترین تلاش دشمن در زمینه تأثیر گذاری بر مسوولین و باورهای مردم است گفت:امروزه دشمن با تبلیغات گسترده و ترویج بعضی از باورها و فرهنگ ها سعی در تغییر دادن اندیشه ها دارد تا باورها و اعتقادات آنها را مورد هجوم قرار بدهد کهدرمراتببالاترموجبتغییردر قانون گزاری ها شود.

وی در تشریح دومین حوزه آسیب های پیش روی انقلاب به تحریف انقلاب اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه های ناب امام پایه ریزی و شکل گرفته شده است که امام با مدیریت و تدبیر عالی این انقلاب را به پیروزی برساند اذا دشمن امروزه برای نابودی این انقلاب سعی در تحریف امام دارد.

روغنیان ادامه داد:متاسفانه امروزه برخی از بزرگان انقلاب با دشمن همسو شدند و با جعل و ساختن خاطره هایی از امام به کمک دشمن برخاستند.

وی گفت:این افراد غافل یا خائن سعی دارند تا با تحریف خط امام که همان صراط مستقیم است مسیر انقلاب را به انزوا و نابودی بکشانند.

روغنیان در ادامه با اشاره به اینکه جشن و عید دشمن هنگام تفرقه انداختن بین مردم است گفت:ما در حوزه سوم با مسئله تفرقه انداختن میان مردم و مسوولین مواجه هستیم.

وی افزود:دشمن با القای برخی از شبهات و تقسیم مردم به تندرو،کندرو و چپ یا راست سعی در گروه گروه کردن مردم و مقابل یکدیگر قرار دادن و در نتیجه تفرقه میان آن هاست.

این مقام مسئول در ادامه نیز به تشریح حوزه های مخاطره آمیز دیگر از جمله:سرد کردن نیروهای انقلابی، ترویج اندیشه دین از سیاست، ترویج اشرافی گری و راحت طلب، موادمخدر،مشروبات الکلی و منکرات اخلاقی پرداخت.

در پایان جلسه نیز حجت الاسلام متوسل مسئول سیاسی حوزه والعادیت به تبیین و بررسی مسائل روز پرداخت.

ارسال نظرات