با حضور سردار نقدی:

باغ موزه دفاع مقدس یاسوج کلنگ زنی شد

با حضور سردار نقدی و فرمانده سپاه فتح باغ موزه دفاع مقدس یاسوج کلنگ زنی و ساختمان بسیج خواهران این شهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۳۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت برگزاری کنگره ملی شهدای استان، باغ موزه دفاع مقدس و دهکده مقاومت احداث می‌شود.

سردار یدالله بوعلی بیان کرد: در باغ موزه دفاع مقدس آثار جنگ به صورت ثابت به نمایش گذاشته می‌شود و دهکده مقاومت شبیه پارکی چند منظوره در قالب حوزه فرهنگی بوده که امسال نیز زمین آن تحویل سپاه داده شده و سال جاری اعتبار اولیه آن اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۴ هکتار در پارک ساحلی مهرورزی یاسوج اجرایی می‌شود،اظهار داشت: ایجاد سالن‌های ورزشی، پیست اسکی و موتورسواری، سالن تیراندازی و استخر مهمترین اماکن در نظر گرفته شده برای دهکده مقاومت است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این طرح 100 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
 بوعلی اعتبار اختصاص یافته برای آغاز عملیات اجرایی این طرح را نیز حدود 60 میلیارد ریال ذکر کرد.

همچنین با حضور سردار نقدی ساختمان بسیج خواهران با زیربنای حدود یکهزار و 200 مترمربع و با اعتبار هزینه شده افزون بر چهار میلیارد ریال در یاسوج به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات