سردار فضلی:

شرایط‌مان برای دفاع از دین خدا روز به روز بهتر می‌شود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علی‌رغم اقدامات مستکبران و دست‌نشاندگان آن‌ها علیه مسلمانان، شرایط ما برای دفاع از دین خدا روز به روز بهتر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۷۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره تفاوت جنگی که در سوریه و عراق وجود دارد با دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: تفاوت چندانی وجود ندارد؛ چون هر دو مواجهه حق و باطل است که فقط تاکتیک‌ها تغییر یافته است؛ آن روز کفار به واسطه ارتش بعث عراق و سردار ناکام قادسیه یعنی صدام و حمایت همه غربی‌ها و شرقی‌ها و بخشی از کشورهای عربی در جنگ با اندیشه و تفکر ناب اسلامی بودند و امروز مستکبرین به میدان آمده‌اند.
وی افزود: امروز مستکبرین از ظرفیت تکفیری‌ها و کسانی که وفادار به اسلام ناب نیستند و برداشت التقاطی از اسلام دارند و قرآن را به درستی تفسیر نکرد‌ه‌اند، به عنوان ابزار استفاده می‌کنند؛ در واقع شکل و تاکتیک فرق کرده اما ماهیت آن که حق و باطل بودن باشد، تفاوتی نکرده است.

سردار فضلی ادامه داد: بنابر این تفاوتی از جهت ماهیت مقابله با باطل بین امروز و گذشته وجود ندارد؛ البته گذشته الگویی برای امروز است و یا به عبارتی گذشته تجربه‌ای برای امروز شده است.

وی همچنین با اشاره به تقابل همیشگی حق و باطل اضافه کرد: علی‌رغم اقدامات مستکبران و دست‌نشاندگان آن‌ها علیه مسلمانان، شرایط ما برای دفاع از دین خدا روز به روز بهتر می‌شود.

دفاع پرس
ارسال نظرات