همرزم شهید هاشمی در گفت‎وگو با «بسیج»:

دشمنان در پی دوقطبی‌سازی در ایران هستند

صادقی گفت: مهمترین هدف دشمنان انقلاب، ایجاد دو قطبی سازی در روند داخلی کشورمان است که این موضوع اصلا به نفع مصالح کشورمان نیست.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۴۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
قاسم صادقی همرزم شهید مجتبی هاشمی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه ایجاد دو قطبی سیاسی به صلاح جامعه ما نیست، گفت: یکی از مهمترین مولفه های پیروزی ما در مقابل رژیم بعث عراق و حامیانش، اتحاد و همدلی بود و اکنون با گذشت چندین سال از پایان جنگ، شایسته نیست که با دوقطبی سازی در جامعه، اتحاد را در آن کم رنگ ساخت.
 
وی ادامه داد: مهمترین هدف دشمنان انقلاب، ایجاد دو قطبی سازی در روند داخلی کشورمان است که این موضوع اصلا به نفع مصالح کشورمان نیست و رهبر انقلاب هم در سخنرانی اخیر خودشان با تاکید بر خطرات دوقطبی سازی برای کشور، بر لزوم اتحاد و همدلی در میان مسئولان و احاد جامعه تاکید نمودند.

صادقی درباره اثرات نامطلوب قطبی شدن جامعه به ویژه در آستانه انتخابات اظهار داشت: جامعه ما، جامعه طیفی است که به هیچ عنوان نباید در ورطه قطبی شدن قرار بگیرد؛ اما متأسفانه عده ای می خواهند منافع خود را از این ناحیه تأمین کنند و به دنبال قطبی کردن فضای کشور هستند که باید با این جریان مقابله کرد.
ارسال نظرات