سردارحسینی در گفت‎وگو با «بسیج»:

واکنش به جریانات سیاسی جهان، کار معاونت بین‌الملل بسیج است

معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین گفت: واکنش به جریانات سیاسی جهان یکی از مولفه‎های معاونت بین الملل بسیج مستضعفین است.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۴۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
سردار معز خادم حسینی معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تاریخچه تاسیس معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: سه سال است که معاونت بین الملل به صورت رسمی در سازمان بسیج تشکیل شده که منشاء خدمات در حوزه بین الملل است.
 
وی با بیان اینکه واکنش به جریانات سیاسی جهان یکی از مولفه های معاونت بین الملل سازمان بسیج، تاکید کرد:هدف از تشکیل این نهاد آشنایی رسانه ها با این ظرفیت است که بتوانیم با آگاهی و دقت بیشتری موضوعات و مباحث مختلف را مورد مطالع قرار داده و از آن استفاده کنیم.
 
سردار خادم حسینی ابراز داشت: بسیج مانند یک سازمان بزرگ معنوی در کشور در میان مردم وجود دارد، این سازمان همراه خود تجربه انقلابی را دارا است و با این گنجی که به برکت خون شهدا فراهم شده است، این سازمان حضور خود را در عرصه های مختلف اعلام می نماید.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پیروی از دستورات امام خامنه ای عزیزف رتبه ما را درجهان محفوظ خواهد داشت و شرایط جهانی به‌گونه ای است که باید در این عرصه اقداماتی انجام شود.
ارسال نظرات