امام جمعه شهرستان قدس،در جمع شورای معتمدین پلیس:

امنیتی که در کشور جمهوری اسلامی است در ابر قدرتهای دنیا هم نیست

"امام جمعه شهرستان قدس در همایش شورای معتمدین پلیس بیان کرد:دنیا باید از ما یاد بگیرد که از نقطه صفر به کجا رسیدیم و امروز امنیتی که در کشور ماست،حتی در کشورهای ابر قدرت دنیا یافت نمی شود."
کد خبر: ۸۷۵۷۶۳۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
خبرگزاری بسیج:حجت الااسلام و المسلمین ابولقاسم میر احمدی در جمع شورای معتمدین پلیس غرب استان تهران که در سالن باقر العلوم(ع)شهرستان قدس برگزار شد،ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا  تاکید کرد:درهای جبهه جنگ با یک کشور دولتی بسته شده است ،اما هنوز نیروی انتظامی در همه ساعت در زمین جبهه داخلی از شرف ،عزت، امنیت واقتدار جامعه دفاع میکنند.
میر احمدی افزود:جایگاه جمهوری اسلامی در جایگاهی وجود دارد که خدا هر چیزی که به پیامبرش عطا کرد،جمهوری اسلامی به نحوی آن را به ملت داده است ، و امروز نیز به برکت خون شهدا که در آن دوران جنگ تحمیلی در شرایط تحریم که از نقطه صفر شروع کردند و از جان و مال مردم دفاع کردند،حال شاهد آن هستیم که امنیت و اقتداری که جمهوری اسلامی دارد، آمریکا و دیگر کشورهایی که ادعا دارند، از این نعمت امنیت محرومند .
امام جمعه شهرستان قدس خاطر نشان کرد:این اقتداری که رزمندگان در 8سال دفاع مقدس و نیروهای انتظامی در جنگ علیه اشرار و برهم زنندگان نظم امنیت داشتند و در این راه به شهادت رسیده اند،نسل بعدی آنها نباید مدیون آنها شود و از مسئولیتهای خود شانه خالی کنند.
وی افزود:هنگامی که فیش حقوقی با مبالغی سنگین و باور نکردنی از بیت المال مردم در جیب یک نفر از مسئولان ریخته می شود،این یعنی پایمال کردن تمام داشتهای جمهوری اسلامی و مدیون شدن به خون شهدای مدافع وطن، مدافع حرم و مدافعین نظم امنیت جامعه.
حجت الااسلام میر احمدی در پایان یادآور شد:آنجایی  که بعضی از مسئولان می خواهند حق را زیر پا ،و ناحق قدم بردارند،اگر ما مسئولین را از کارهای خدا و نعمتهای خدا آگاه سازیم،آنها آن کار انجام نخواهند داد.
ارسال نظرات