مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‎وگو با «بسیج»:

دانشجویان طبق اصول انقلابی به مسائل سیاسی واکنش نشان دهند

راسخی با بیان اینکه دانشجویان باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشند، گفت: نیاز است که دانشجویان، طبق اصول انقلابی نسبت به مسائل سیاسی واکنش نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۱۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
سید حسین راسخی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه دانشجویان باید چالش های پیش روی انقلاب را برای تحقق جامعه بشناسند و همواره بر نقش آفرینی ها در صحنه های مورد نیاز انقلاب آمادگی داشته باشند، گفت: نیاز است که دانشجویان روحیه انقلابی گری داشته باشند و نقش آفرینی ویژه ای در پیش برندگی و پیش روندگی جریان انقلابی در کشور داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشند، افزود: دانشجویان باید با رصد دقیق مسائل کشور، منطقه و جهان در مواقع ضروری با موضع گیری انقلابی، پیشگام در امر روشنگری برای مردم و مطالبه گری از مسئولین باشند.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد تصریح کرد: دانشجویان باید طبق اصول انقلابی نسبت به مسائل سیاسی واکنش نشان دهند.
 
راسخی در پایان خاطر نشان کرد: اصولی همچون  پاسداری از اصول تغییر ناپذیر نه شرقی نه غربی، تشکیل پایگاهی جهت ارتقا معنویت و مبانی اعتقادی بسیجیان و فتح سنگرهای کلیدی جهان اسلام و تلاش جهت تحقق جامعه و تمدن اسلامی و... از جمله اهداف تشکیل بسیج دانشجویی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار