قائم مقام اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در یزد:

31 هزار خانواده یزدی در سرشماری اینترنتی ثبت‌نام کردند/یک گیگ اینترنت رایگان؛ هدیه مخابرات یزد به خانوارهای یزدی

قائم مقام اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در یزد از ثبت نام 31 هزار خانواده یزدی با جمعیت تقریبا 104 هزار نفر تاصبح امروز در سامانه سرشماری اینترنتی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۱۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، قائم مقام اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در یزد گفت: استان یزد تا ساعت 6 صبح امروز از از نظر ثبت نام اینترنتی خانوار و جمعیت در سامانه سرشماری نفوس و مسکن، از جایگاه سوم در کشور قرار دارد.

محمدحمید فخرالدین با بیان اینکه تا صبح امروز 31 هزا رخانوار با جمعیت تقریبا 104 هزار نفر در سامانه سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند، افزود: درصد ثبت نام از نظر شاخص ثبت نام اینترنتی جععیت استان یزد 9.3 و درصد ثبت خانوارهای استان 8.3 اعلام شده است.


وی ادامه داد: شهرستان‌های ابرکوه، بهاباد، تفت، مهریز، خاتم، اشکذر، بافق، اردکان، میبد و یزد به ترتیب در رتبه ای اول تا دهم ثبت نام اینترنتی در سامانه سرشماری 95 در استان قرار دارند.

معاون سازمان برنامه و بودجه استان یزد با اشاره به ضریب نفوذ 40 درصدی اینترنت در استان از خانوارهای یزدی درخواست کرد تا در این فرصت باقیمانده تا 24 مهرماه در سرشماری اینترنتی در وب سایت sarshomari95.ir ثبت نام کنند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

فخرالدین با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای کسانی که به صورت اینترنتی ثبت نام می‌کنند، گفت: علاوه بر جوایزی که مرکز آمار ایران برای این خانوارها در نظرگرفته است و تاکنون با دو قرعه کشی انجام شده دو هم استانی برنده جایزه یک میلیونی شدند، مخابرات استان یزد نیز یک گیگا بایت اینترنت رایگان به خانوارهایی یزدی که در سرشماری اینترنتی شرکت کنند، هدیه می‌دهد.

سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 از 4 مهرماه تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی با مراجعه مردم به سایت www.sarshomari95.ir و سرشماری حضوری (با مراجعه به منازل مردم ) از ٢٥ مهرماه جاری تا ٢٥ آبان ماه امسال در سراسر کشور انجام خواهد شد.

یزدآوا

ارسال نظرات