وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

دست یابی به ثبات و پایداری اقتصادی با افزایش قدرت اقتصادی کشور

با افزایش قدرت اقتصادی کشور می توانیم در مقابله با تکانه‌های اقتصادی محیط به ثبات و پایداری اقتصادی دست یابیم.
کد خبر: ۸۷۵۷۲۴۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن (تسکو) زنجان، با اشاره به برنامه های دولت در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: دولت با بررسی مسایل و موانع پیش روی واحدهای تولیدی، راهکار لازم برای حل مشکلات آنان را ارائه می نماید.

حسین دهقان بررسی مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران را از مهمترین برنامه های دولت در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: دولت با بررسی مسایل و موانع پیش روی واحدهای تولیدی، راهکار لازم برای حل مشکلات آنان را ارائه می نماید.

وی اظهار داشت : سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های متناسب با آن در تدوین بودجه سال 96 و برنامه‌های ششم توسعه نیز مورد توجه دولت بوده و ابراز امیدواری نمود: در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصاد ملی و رفع مشکلات بیکاری باشیم تا با ارتقاء قوام اقتصاد داخلی و تکیه بر ظرفیت های اقتصادی کشور، از وابستگی به کشورهای خارجی بی نیاز شویم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح داشت: با افزایش قدرت اقتصادی کشور می توانیم در مقابله با تکانه‌های اقتصادی محیط به ثبات و پایداری اقتصادی دست یابیم.

گفتنی است، شرکت تسکو از مجموعه شرکت های ایران ترانسفو است که هم اکنون 220میلیارد ریال بدهی دارد و رفع مشکلات آن نیازمند تامین 300میلیارد ریال اعتبار است.

ارسال نظرات