خبرهای داغ:
امام جمعه موقت میاندوآب:

دسته های عزاداری، دسته های امر به معروف و نهی از منکر باشند/ عده ای بی بصیرت در داخل بلندگوی دشمن هستند

امام جمعه موقت میاندوآب گفت: برخی از خواص در خواب غفلت به سر می برند و حرف هایی را که دشمنان جرات گفتن آن را ندارند، از زبان این افراد بیرون می آید و امثال چنین افرادی از صدر اسلام تاکنون نیز وجود داشته است.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۹۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان را به دشمنان و بیگانگان ندادیم.

هنوز هم در جنگ با دشمنان هستیم و جنگ تمام نشده است

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه هنوز هم در جنگ با دشمنان هستیم و جنگ تمام نشده است، افزود: جنگ بین حق و باطل تمام شدنی نیست و تا زمانی که شیاطین هستند، ما در جنگ هستیم.

وی با اشاره به آثار دفاع مقدس در دنیا، گفت: صدور انقلاب، رشد اسلام خواهی و هویت دینداری در منطقه که امروز صدای انقلاب اسلامی در همه دنیا به گوش می رسد از آثار انقلاب اسلامی و هشت سال مقاومت در برابر دشمنان در جنگ تحمیلی است.

دسته های عزاداری ،دسته های امر به معروف و نهی از منکر باشند

گل حسینی به فرارسیدن ایام محرم الحرام و هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: دسته های عزاداری ما باید دسته های امر به معروف و نهی از منکر باشند و هر یک از مومنان و عزاداران باید در دسته ها و هیئت های عزاداری، هدف امام حسین(ع) را که احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود فراموش نکنند.

امام جمعه موقت میاندوآب با تقدیر از تلاش های پرسنل نیروی انتظامی در تامین امنیت در جامعه، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت و ارزش های اسلامی در جامعه بوده و همواره در کنار مردم قرار داشته و با هنجارشکنان برخورد می کند.

وجود خانه سالمندان شایسته برای جامعه اسلامی نیست

وی با بیان اینکه وجود خانه سالمندان شایسته برای جامعه اسلامی نیست، گفت: در اسلام خانه سالمندی معنا و جایگاه ندارد، چرا که هر خانه ما سرایی برای سالمندان بوده و وجود سالمندان مایه برکت برای آن خانه است.

گل حسینی با تاکید بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و غرب و دشمنان، افزود: دشمن هیچ وقت قابل اعتماد نیست، ولی متاسفانه عده ای در داخل بلندگوی دشمنان شده و بی بصیرت هستند و باید به این افراد گفت که آزموده را آزمودن خطاست، چرا که سابقه بدعهدی و خیانت آمریکا و غربی ها برای همه روشن است.

عده ای بی بصیرت در داخل بلندگوی دشمن هستند

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه باید حق را شناخت و افراد را با آن سنجید، اظهار کرد: برخی از خواص در خواب غفلت به سر می برند و حرف هایی را که دشمنان جرات گفتن آن را ندارند، از زبان این افراد بیرون می آید و امثال چنین افرادی از صدر اسلام تاکنون نیز وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه عده ای فکر می کنند می توان فریاد "مرگ بر آمریکا" را در این کشور خاموش کنند، تصریح کرد: ما اجازه نمی دهیم به این سادگی خون شهدا پایمال شده و ولایت بی سرباز و یاور بماند و مردم نیز بصیر و آگاه بوده و فریب توطئه های دشمنان را نمی خورند.

این امنیت و اقتدار ما در سایه ولایت و خون شهدا است

گل حسینی افزود: این امنیت و اقتدار ما در سایه ولایت و خون شهدا است و اگر این نعمت ولایت فقیه و رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان اسلام نبود ما وضعیتی بدتر از کشورهای اطراف داشتیم.

ارسال نظرات