خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی میاندوآب:

ماهواره و فضای مجازی، بستری برای توطئه فرهنگی دشمنان / پلیس، حافظ امنیت جامعه است

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: فضای مجازی، اینترنت، شبکه های اجتماعی و ماهواره به عنوان ابزار و بستری برای دست یابی دشمنان به اهدافشان در جنگ فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۹۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حسن شیخ نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه امنیت پایدار یک نعمت برای مردم کشور عزیزمان است، اظهار کرد: دشمنان همیشه به دنبال توطئه و دسیسه چینی برای از بین بردن این امنیت و آرامش هستند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر نقش مردم در برقراری و حفظ این امنیت، افزود: تولید امنیت مشارکت عمومی می خواهد و نیروی انتظامی نیز به عنوان حافظ امنیت برای آرامش و آسایش شهروندان تلاش می کند.

وی با بیان اینکه نباید از توطئه های دشمنان علیه کشورمان غافل شویم، گفت: امروز دشمن از راه فرهنگی وارد شده و با تهاجم فرهنگی اندیشه و افکار جوانان ما را نشانه گرفته است و همه ما وظیفه داریم تا در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم.

شیخ نژاد تصریح کرد: فضای مجازی، اینترنت، شبکه های اجتماعی، علی رغم فوایدی که دارند، در عین حال خطر آفرین بوده و به عنوان بستری برای دست یابی دشمنان به اهدافشان در جنگ فرهنگی است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای ابزار دیگر دشمنان علیه فرهنگ ایرانی و اسلامی است، تصریح کرد: وارد شدن ماهواره به خانه، یعنی اینکه دشمن را با دست خودمان به خانه راه می دهیم و خانواده ها باید هوشیار و آگاه نسبت به این موضوع باشند.

ارسال نظرات