نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

برخی نمایندگان مسر به استیضاح فانی هستند

میرزاده گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس مسر به استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند اما طی این چند روز برخی از نمایندگان امضاهای خود را پس گرفتند.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۵۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

میرحمایت میرزاده، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس مسر به استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند اما طی این چند روز برخی از نمایندگان امضاهای خود را پس گرفتند و باید منتظر روزهای آینده باشیم تا به قطع مشخص شود که وزیر استیضاح می شود.

وی افزود: حدود 26 مورد اشکال در خصوص عملکرد وزارت آموزش و پرورش از سوی نمایندگان مطرح بود که از جمله آنها مسائل معیشیتی، بازنشسته ها، آموزش، صندوق ذخیره فرهنگیان و ساییر موارد بود.

میرزاده عنوان کرد: اغلب مشکلاتی که در مورد وزارت آموزش و پرورش مطرح شده ازقبل وجود داشته و با این شرایط در آینده هم باقی خواهد ماند و حل مشکلات این وزارت خانه نیاز به عزم ملی دارد.

وی با اشاره به توجه آموزش و پرورش به محرومیت زدایی علمی و تحصیلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از نظر توجه به نقاط محروم وزارت آموزش و پرورش بد عمل نکرده است اما مشکل اصلی سرانه دانش آوزان هزینه مالی و هزینه هایی که برای پانسیون دانش آموزان باید پرداخت می شد، است.


ارسال نظرات