حجت الاسلام کریمی در کلاس نورمبین بسیجیان ناحیه ثارالله:

همگان در تبين قدرت نرم و سخت انقلاب اسلامي در مقابل استكبار جهاني همت كنند

حجت الاسلام كريمي در کلاس نور مبین پایوران ناحیه ثارالله یزد گفت باتوجه به فرارسيدن ماه محرم همگان در تبين قدرت نرم و سخت انقلاب اسلامي در مقابل استكبار جهاني همت كنند.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۳۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام كريمي در درس اخلاق امروز پس از بيان راه و رسم بندگي خداوند متعال با تشريح يكي از نصايح پيامبر اكرم(ص) به جناب اباذر غفاري، همه را به رعايت موارد يادشده توصيه نمود كه شرط اول بندگي(شناخت خدا، شناخت رسول خدا، و محبت به اهل بيت عليهم السلام) است.

كريمي در ادامه به بهره گيري از فرصت ماه محرم و هفته امر به معروف و نهي از منكر براي احياي اين سنت الهي اشاره و گفت باتوجه به فرارسيدن ماه محرم همگان در تبين قدرت نرم و سخت انقلاب اسلامي در مقابل استكبار جهاني همت كنند.

وي با اشاره به سخنان رئيس جمهور در اجتماع مردم قزوين كه با عصبانيت همراه بود گفت: اگر بنا باشد همه واقعيات براي مردم بيان شود مجالي براي ماندن در قدرت پيدا نخواهيد كرد برخي از واقعيت هاي جامعه را كه همه از آن اطلاع دارند را بيان كرد:

- واقعيت اين است كه شما در تحقق وعده هايتان به مردم كوتاهي به مدت 1020 روز از 100روز داشته ايد آنقدر كه وضع كشور نسبت به قبل از دولت شما وخيم تر شده است.

- واقعيت آن است كه آمار بيكاري در دولت شما دوبرابر شده است و كارخانجات ما يا تعطيل يا به صورت نيمه تعطيل درآمده است.

- واقعيت آن است كه در دولت شما بيشترين تحريف امام(ره) و خط ايشان صورت گرفته و بيشترين هجمه به نهادهاي انقلابي مانند شوراي نگهبان، قوه قضائيه، وسپاه وبسيج صورت گرفته است.

- واقعيت اين است كه در دولت شما استكبار جهاني كه منفور همه مردم دنيا بوده و هست به عنوان يك دوست تلقي شده است و ديپلماسي خنده تا بدانجا پيش مي رود كه وزير خارجه ما از وزير خارجه دولت مستكبر آمريكا دستور مي گيرد(اشاره به پهلو گيري كشتي ايراني در جيبوتي)

- واقعيت اين است كه در دولت شما يارانه 4ميليون نفر قطع مي شود تا حقوق مديران نجومي شما تامين شود.

- واگر واقعيت گفته شود كار به استيضاح خيلي از مديران شما كشيده خواهد شد.

در آخرحجت الاسلام كريمي به تشريح برنامه هاي ماه محرم پرداخت.

ارسال نظرات