احمد مقیمی در گفت و گو با «بسیج»:

اظهارات وزیر آلمانی درباره ایران و اسراییل یاوه‎گویی است

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: علت این اظهارات وزیر اقتصاد آلمان که برای ما یک فرد چندم است ؛ فضای پسابرجام، واداگی دولت و وزارت خارجه و عقب نشینی‎های استراتژیکی و تاکتیکی دولت ایران است.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۴۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
احمد مقیمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات وزیر اقتصاد آلمان در آستانه سفر به ایران مبنی بر لزوم به رسمیت شناختن اسرائیل توسط ایران و بررسی نقش ایران در جنگ سوریه  تصریح کرد: وزیر اقتصاد آلمان اشتباه کرده و این مسئله به او و افراد بالاتر از او نیز ارتباطی پیدا نمی‎کند.

مقیمی درخصوص چرایی این نوع اظهارات بیان داشت: علت اینکه وزیر اقتصاد آلمان که برای ما یک فرد دست چندم است در مورد مسائل اصلی ما ورود پیدا کند، فضای پسابرجام، واداگی دولت و وزارت خارجه و عقب نشینی‎های استراتژیکی و تاکتیکی و میدانی است که دولت یازدهم برای این آقایان در دنیا بازکرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه خاطرنشان کرد: از این پس نیز اگر دولت این روندی را که طی کرده اصلاح نکند و به همین مسیر ادامه دهد از این یاوه‎گویی‎ها و دخالت‎ها البته در حد زبان خواهیم شنید گرچه در عمل آنها نمی‎توانند کاری انجام دهند.
ارسال نظرات