هژبری در شهرستان مهریز:

به لطف خدا و رهبری امام خمینی دست کدخدا از سر ملت ایران قطع شد/ رمز اقتدار جمهوری اسلامی رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است

هژبری با تاکید بر اینکه رمز اقتدار جمهوری اسلامی در حال حاضر رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است تاکید کرد همانطور که با رشادت توانستیم حصر آبادان و خرمشهر را بشکنیم امروز نیز باید با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون، حصر اقتصادی را نیز در هم بشکنیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۱۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، هژبری در جمع رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس د رمهریز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نکاتی را راجع به دفاع مقدس و شرایط جنگ یاداوری کرد.

وی تاکید کرد باید به کشورهایی نگاهی کنیم که دست کدخدا بر سرشان بود و حال امروزشان را نظاره کنیم که چگونه به خفت و خواری افتاده اند.

هژبری ادامه داد: به لطف خدا و رهبریت امام خمینی دست کدخدا بر سر این ملت همزمان با انقلاب اسلامی قطع شد و بعد از 38 سال تهدید و تحریم امروز جایگاه ایران در منطقه به جایگاهی مهم تبدیل شده است.

وی یادآور شد برد موشک های ما در حال حاضر به بیش از 2هزار کیلومتر می رسد که زنگ خطریست برای همه کسانی که نگاه بد به این آب و خاک دارند. دشمنان باور به پیشرفت ایران در زمان تهدید و تحریم نداشتند در حالی که ایران اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان و اراده توانست همه مشکلات را به خوبی پشت سر بگذارد.

هژبری با مروری بر شرایط قبل از جنگ گفت بازرگان معتقد بود آمریکا برادر بزرگتر است و ایران نیازی به نیروی نظامی و ارتش ندارد که با مخالفت قاطع امام خمینی روبه رو شد. بعد از آن نیز اولین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و فردی انتخاب شد که به ملت و کشور خیانت کرد و همه اینها شرایط را برای ادامه جنگ سخت تر می کرد.

وی ادامه داد در روز شروع جنگ عراق 19 نقطه استراتژیک ایران را بمباران کرد و هدفشان این بود که طی سه روز به تهران برسند اما مقاومت و پایداری مردم سلحشور ایران این اجازه را به انها نداد. 

وی با تاکید بر اینکه رمز اقتدار جمهوری اسلامی در حال حاضر رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است تاکید کرد همانطور که با رشادت توانستیم حصر آبادان و خرمشهر را بشکنیم امروز نیز باید با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون، حصر اقتصادی را نیز در هم بشکنیم.

هژبری این نکته را نیز برای مسئولان یاداور شد که رزمندگان در زمان جنگ نسبت به بیت المال حساسیت زیادی داشتند و مسئولین نیز امروز باید راه آن شهیدان والامقام را در چگونگی استفاده کردن از بیت المال را ادامه دهند.

ارسال نظرات