خبرهای داغ:
اخبار کوتاه ورزشی استان آذربایجان غربی

نتایج دور چهارم مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در خوی/ برگزاری مسابقات دارت در پیرانشهر

برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در شهرستان خوی و مسابقات دارت کارکنان اداری و لشکری پیرانشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی امروز استان آذربایجان غربی است.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۸۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی، مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در روز دوم به سر می‌برد و با حضور 270 کشتی گیر از سراسر کشور در حال برگزاری است.

دور چهارم مسابقات در رشته فرنگی با برتری 8 بر صفر تیم مازندران بر تیم ایلام و برد تیم اصفهان در مقابل تیم همدان با نتیجه 6 بر 2 آغاز شد و در ادامه تیم‌های کردستان و اردبیل به مصاف هم رفتند که تیم اردبیل با نتیجه 5 بر 3 پیروز بازی شد و بازی تیم‌های خراسان شمالی و مرکزی با نتیجه 4 بر 4 به پایان رسید و تیم مرکزی با احتساب امتیاز فنی به عنوان برنده بازی معرفی شد.

در دسته آزاد نیز تیم یزد با نتیجه 5 بر 3 موفق شد تیم قم را از پیش رو بردارد و در ادامه تیم آذربایجان غربی با نتیجه قاطع 8 بر صفر توانست تیم کرمان را شکست دهد و نتیجه بازی تیم‌های ایلام با سمنان و قزوین با خراسان جنوبی به ترتیب 7 بر 1 و 6 بر 2 شد.

مسابقات دارت کارکنان اداری و لشکری پیرانشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

در جریان مسابقات دارت کارکنان اداری و لشکری پیرانشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با همکاری اداره آموزش وپرورش برگزار شد 22 نفر شرکت کننده از ارگانهای پادگان ارتش، هنگ مرزی، اداره آموزش و پرورش و کارکنان اداره ورزش وجوانان شرکت داشتند.

در این سری از مسابقات غلام حسین رضایی به مقام نخست دست یافت و مهدی شکریان و محمد افتخاری به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و این سه نفر مورد تجلیل قرار گرفتند و جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات