خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز:

برخی به نام انقلاب تلاش در متلاشی کردن کشور دارند

امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نمارجمعه این هفته با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نفوذ، گفت: برخی به نام انقلاب تلاش در متلاشی کردن کشور دارند.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۲۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی حاجی زاده افزود: دشمن درصدد ایجاد دودستگی در کشور است و رهبر انقلاب از ایجاد دو دستگی در کشور نگران است چراکه همیشه برخی افراد با نام اسلام و انقلاب به درون مردم نفوذ کرده و کشور را متلاشی می کند.

وی اظهار داشت: عده ای ناآگاهانه مسائلی را در جامعه مطرح می‌کنند که در شأن اسلام و انقلاب اسلامی نبوده و موجب تنش می‌شوند.

حاجی‌زاده بی‌توجهی به مسائلی همچون خانواده شهدا، جایگاه ولایت فقیه و اهمیت آن در جامعه هستند، را ناشی از کمبود شعور سیاسی در این افراد عنوان کرد و افزود: این عده فقط به فکر سهم خود از سفره انقلاب و شکم خود هستند.

امام جمعه موقت تبریز کم توجهی به ریشه‌های اصلی انقلاب و طمع برای پول، مقام و اهمیت دهی به شکم را در عده ای از افراد نشان از کمبود شعور سیاسی دانست.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و نقش آن بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بالاترین فریضه الهی است و اگر به درستی در جامعه اعمال شود، همه فرائض دیگر در جامعه احیا می شود.

حاجی زاده ادامه داد: نهضت امام حسین(ع) برای کسب مقام و ریاست طلبی نبوده، بلکه برای ادامه راه جد خود و اصلاح جامعه بود و همه تلاش خود در راستای بازگرداندن قسمت‌های اصلی و فراموش شده اسلام کرد و در این راه به شهادت رسید.

وی با اشاره به 12مهر آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر و ماه محرم تاکید کرد: باید شئونات اجتماعی را برای حفظ شان امام حسین(ع) در سوگواری ها رعایت و در عزاداری ها بیشتر از واقعه کربلا به اهمیت مکتب امام حسین(ع) توجه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها