نامه سرگشاده جمعي از خانواده هاي شهدا به مدير كل ارشاد لرستان

چرا مدیر ارشاد از توهین کنندگان به شهدا تجلیل کرد؟

جمعي از خانواده هاي شهدا در اعتراض به دفاعیات مدیر کل ارشاد لرستان از تئاتری که به شهدا توهین کرده بود از او خواستند که از خانواده های شهدا عذرخواهی کند.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۴۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛متن نامه به این شرح است:

«جناب آقاي حنان 
سلام عليكم

سخنان حضرتعالي را در اختتاميه جشنواره تئاتر استان لرستان شنيديم ، كه  اتفاقاً همراه با سوت و كف و تشويق بعضي از حاضرين در جلسه بود ، البته سابقه جنابعالي در اظهار نظرهاي اينچنيني بر ما پوشيده نيست .

براى ما بسيار جالب است كه شما در كمال تعجب در دفاع از تئاتري با نام "تمام دختران سرزمين من ليلى نام دارند"  كه چند روزيست اعصاب و روان خانواده شهدا و دلسوزان واقعى نظام را به هم ريخته است ، عنوان مي نماييد كه كسانيكه در تئاتر هيچ تخصصي ندارند چگونه به خود اجازه ميدهند اظهار نظر كنند!!

جناب آقاي حنان!  مگر شما در زمينه هنرِ تئاتر تخصصي  داريد كه اينگونه بي پروا از دست اندركاران اين نمايش تمام قد دفاع و آن را عاري از مشكل ميدانيد؟!! 
 
مگر بيان يك جمله از شكسپير آن هم از روي نوشته به  اين معناست كه شما در زمينه تئاتر تخصص داريد!!!؟

ظاهراً قرار گرفتن در اين جايگاه كه نه به خاطر توانمندي بلكه به خاطر تعلق به جناح و باند خاصي است شما را اغفال كرده است كه خود را كارشناس در زمينه هنر ميدانيد و ديگران را فاقد تخصص لازم در اين زمينه 

از شكستن روحيه هنرمندان اين تئاتر چنان ناراحتيد كه منتقدين را دروغگو ، ريا كار و .. خطاب ميكنيد .چرا دم از شكستن قلب مادران شهيدي نميزنيد كه شخصيت هاى اين نمايش هيچگونه سنخيتى با عزيزان آنها ندارند ؟؟!

چرا همه ى ديالوگهاي به زعم جنابعالى غير عمدى در راستاى توهين به ارزشهاى والاى انسانيست؟

شما بهتر است به جاي توجيه كردن اينگونه اقدامات كه باعث جريحه دار شدن روحيات اقشار مختلف جامعه ميشوند ، به فكر عذرخواهي از مردم و خانواده شهدا باشيد و در راستاى اقدام ، در خصوص عدم تكرار اين وقايع كه موجب جريحه دار شدن عواطف دلسوزان نظام، خانواده هاى شهدا، ايثارگران و مردم غيرتمند لرستان است  از اين جايگاه مهم استعفا دهيد .


جمعي از خانواده هاي شهداى استان لرستان

ارسال نظرات