خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور

نقش اصناف در دوران دفاع/کمک دشمن به ما ساده اندیشی است

خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در همایش نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس فرماندهان بسیج اصناف تبریز، نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس را ستودنی دانست.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۸۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، غلامرضا حسن پور افزود: اصناف در دوران دفاع مقدس در سه جبهه درگیری فیزیکی، تامین و تدارک نیازمندی ها و تعمیر و نگهداری ادوات و تجهیزات جنگی حاضر شدند.

وی ادامه داد: در روزهای نخست دفاع مقدس، نیروهای مردمی و سپاه در بدترین شرایط و بدون داشتن تسلیحات روز نظامی جنگیدند و موفق شدند دستاوردهای زیادی را ایجاد کنند .

حسن پور نقش اصناف و بازاریان را در عرصه اقتصادی به واسطه حضور در جای جای کشور بسیار موثر و سازنده بیان و خاطرنشان کرد: اصناف در جهت اشتغال زایی و تشویق مردم به خرید اجناس ایرانی و تولید داخل نقش مهمی دارند که باید از سوی مسئولان مورد حمایت قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: دشمن در حملات نظامی علیه کشورمان شکست خورده و هم اینک نقطه ضعف ما را در مباحث اقتصادی می داند و قصد نابودی ما را دارد؛ بنابراین ساده اندیشی است که فکر کنیم در این مقطع دشمن به ما کمک می کند.

حسن پور تاکید کرد: اگر بازاریان و اصناف که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند بدانند که دشمن اقتصادی در کمین ماست، دیگر به سراغ فروش کالای خارجی نمی روند.

همایش نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس با حضور تجار، اصناف و مسئولان اتحادیه ها و فرماندهان پایگاه های بسیج اصناف تبریز در سالن همایش سازمان صنعت معدن تجارت آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها