در نهم مهرماه با همکاری سپاه و ناجا برگزار می شود

پیاده روی بزرگ خانوادگی مازندران با عنوان یاوران ولایت

سرهنگ نیازی: اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مشترک نیروی انتظامی و سپاه کربلا در مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۹۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ یارعلی نیازی در گفتگو با بسیج عنوان کرد: اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مشترک نیروی انتظامی و سپاه کربلا در مازندران برگزار می شود.
 سرهنگ پاسدار یارعلی نیازی اوریمی با اشاره به پیوستگی دو هفته دفاع مقدس و ناجا و قطعیت برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی در استان گفت: با توافق فرماندهان دو نهاد مقدس در مازندران مقرر شد، در گرامی داشت  دو هفته آغازین پائیز(دفاع مقدس و نیروی انتظامی)، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی  با تعامل سپاه و ناجا در نهم مهرماه جاری در سطح همه شهرهای مازندران برگزار شود.
 سرهنگ نیازی سوادکوهی تاریخ اجرای همایش بزرگ را بصورت همزمان در همه شهرهای استان جمعه نهم مهر ماه یاد کرد و اظهار داشت:  این همایش  همچون سراسر استان که از ساعت 7و نیم صبح آغاز می شود در ساری مرکز مازندران از میدان شهید قاسمی( روبروی عمارت شهرداری شروع و با طی مسیر، میادین ابن شهر آشوب ساروی، ساعت، شهدا، جابر معافی و نهایتا خیابان پیروزی و  پارک یا بوستان ملل  ادامه خواهد داشت.
 معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اجرای برنامه های متنوع رزمی و ورزشی در ایستگاه آخر این همایش گفت: حضور خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس، مدافع اسلام(حرم)، جانبازان دوران دفاع مقدس و پهلوانان و قهرمانان ورزشی،  بویژه ورزشکاران مازنی حاضر در المپیک ریو  نقطه عطف همایش در کنار آحاد مردم عزیز، غیور و همپای نظام مقدس انقلاب اسلامی است.
مقام مسئول در نیروی انتظامی مازندران تعامل ناجا با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی خواند و ادامه داد: پیام اجرای همایش مشترک پیاده روی خانوادگی ناجا با سپاه،  ضمن ابراز ادای وظیفه در قبال این نهاد مقدس، حفظ وحدت، انسجام  و همبستگی دو نهاد  در قبال خدمت رسانی به مردمی را می رساندکه همواره برای امنیت، آسایش و آرامش اجتماعی و فردی جامعه شبانه روز در هر نقطه ای مجاهدت خالصانه دارند.
سرهنگ نیازی اوریمی کاهش آسیب های اجتماعی ، ارتقاء سطح سلامت روحی و جسمی افراد شرکت کننده در همایش پیاده روی و برقراری فضایی شاد برای همگان را از دیگر اهداف این همایش یاد کرد.
معاون هماهنگ کننده ناجا در مازندران از تدابیر شایسته سپاه و نیروی انتظامی برای اجرای صحیح همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران نام برد و عنوان کرد:  در طی مسیر و ایستگاه بوستان ملل، گروه های متعدد خدماتی برای تامین موارد  مورد نیاز احتمالی شرکت کنندگان مستقر هستند.
وی با اشاره به اهداء جوایز ارزنده به قید قرعه برای شرکت کنندگان تاکید کرد: در مبادی همایش، گرو های متعددی با داشتن تعداد کافی از برگه های بلیت آنرا براحتی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند تا آنان با نوشتن موارد خواسته شده در بلیت، یک تکه از بلیت را پس از جدا سازی داخل صندوق تعبیه شده در ورودی بوستان ملل  بیاندازند و در قرعه کشی قرار گیرند.
سرهنگ نیازی  هدایای همایش پیاده روی  را در جهت ترویج فرهنگ ورزش سالم و تقدیر از مردم در اهتمام به سلامت فردی و اجتماعی دانست و توضیح داد: در  همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی که به مناسبت هفته های دفاع مقدس و ناجا طرح ریزی شد، علاوه بر اهداء دهها دستگاه دوچرخه، سکه، لوازم ورزشی و غیره دو دستگاه خودرو هم در نظر گرفته شد که به قید قرعه به شرکت کنندگان خوش شانس همایش تقدیم می گردد.
وی همکاری ادارات کل ورزش و جوانان، هیئت ورزشهای همگانی استان و شهرستان، فرمانداری، صداو سیما، اصناف، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت های خصوصی و دولتی،  ناجا و سپاه مازندران را در اجرای همایش قابل توجه دانست و از تعامل آنان قدر دانی کرد.
 معاون نیروی انتظامی مازندران  اجرای همزمان همایش در سطح 22گانه شهر های استان را کاری بزرگ در گرامی داشت دو هفته خجسته برشمرد.    
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها