مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در گفتگو با «بسیج»:

مبارزه با محرومیت و فقر از مبانی انقلاب اسلامی است

مسکنی گفت: به نظر می رسد با توجه به زیرساخت هایی که پس از انقلاب اسلامی با تشکیل نهادهایی در مبارزه با محرومیت زدایی و فقر ایجاد شد؛ توقع بود تا مسئولین در این حوزه بیشتر و بهتر عمل می کردند.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۴۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

مهدی مسکنی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم محرومیت زدایی و رسیدگی مسئولین به مناطق محروم گفت: به نظر می رسد با توجه به زیرساخت هایی که پس از انقلاب اسلامی با تشکیل نهادهایی در مبارزه با محرومیت زدایی و فقر ایجاد شد؛ توقع بود تا مسئولین در این حوزه بیشتر و بهتر عمل می کردند.

وی افزود: متأسفانه امروز شاهد هستیم که علی رغم زحمات این عزیزان که در قالب گزارش هایی که تهیه می کنند اتفاق خاصی برای مردم نمی افتد و مردم زحمات آنها را زیر زبانشان حس نمی کنند. به طور کلی انتظار مردم از مسئولین جمهوری اسلامی که مبانی آنها بر اساس مبانی امام راحل تدوین و شامل فقر زدایی است بیشتر بوده که تاکنون محقق نشده است.

این مسئول جهادی با اشاره به برخی از مشکلات مناطق محروم خاطرنشان کرد: نبودن آب آشامیدنی در برخی از روستا، نبود راه، نبود معلم در بسیاری از مدارس عدم عدالت اجتماعی و توجه به زیرساخت های عمرانی مانند فاضلاب، مخابرات، آیتی و نبود طرح های اشتغال زایی از جمله مهم ترین مشکلات و معضلات مناطق محروم کشور است؛ به طور کلی عدم توجه به روستا و روستایی در کشور وجود دارد.


ارسال نظرات