یک استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج»:

ابتکار با طرح تعطیلی مدارس کم کاری خود را جبران می کند

بسیج گفت:خانم ابتکار به خاطر جبران کم کاری، عدم توجه و مسئولیت پذیری خود معمولا مسائلی را مطرح می کنند که در حال حاضر هم طرح تعطیلی مدارس یک نمونه آن است.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۳۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

احمد رضا بسیج استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به طرح تعطیلی پاییزه و زمستانه مدارس به منظور جلوگیری از تشدید آلودگی هوا اظهار داشت: ارائه طرح تعطیلی مدارس در زمستان و پاییز به خاطر کاهش آلودگی هوا از سوی خانم ابتکار پوشش ضعف و نقصی است که امثال خانم ابتکار در مسئولیت های خود دارند.

وی افزود: خانم ابتکار به خاطر جبران کم کاری، عدم توجه و مسئولیت پذیری خود معمولا مسائلی را مطرح می کنند که در حال حاضر هم طرح تعطیلی مدارس یک نمونه آن است.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با انتقاد از طرح تعطیلی مدارس در زمان آلودگی هوا خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد به خاطر آلودگی هوا مدارس و بعد هم ادارات تعطیل شوند پس مسئولیت سازمان محیط زیست چیست؟ لذا به نظر می رسد سازمان حفاظت از محیط زیست باید طوری برنامه ریزی کند که در عین حال که چرخ جامعه می چرخد مشکلات محیط زیست نیز اصلاح شود.


ارسال نظرات