بمناسبت هفته دفاع مقدس:

کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با امام جمعه ابرکوه دیدار کردند

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در این دیدار گفت: هر کس نظر سوئی به انقلاب داشته باشد باید به سد محکم پاسدار و خاکریز قدرتمند سپاه مواجه شود.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۱۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه ابرکوه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 امام جمعه ابرکوه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره شهدا و رزمندگان به ارزش و اهمیت سپاه و پاسداران در این انقلاب اشاره کرد و افزود :قطعا یک پاسدار با دیگر کارمندان تفاوت دارد و هرکس وظیفه ای دارد اما پاسداران وظیفه حفظ نظام، انقلاب و ارزشها را دارند وحفظ سلامتی و موجودیت انقلاب وظیفه ذاتی پاسداران است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در ادامه گفت هر کس نظر سوئی به انقلاب داشته باشد باید به سد محکم پاسدار و خاکریز قدرتمند سپاه مواجه شود.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد سپاه برای تمام اقشار دیگر مایه امید است و مواضع سپاه در برابر فتنه گران در راستای حفظ نظام برای یاوه گویان و دشمنان این نظام و انقلاب تودهنی محکمی بود.

حسینی اظهار داشت: برای ما شخص ملاک نیست بلکه پایبندی به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ملاک عمل است و سپاه در برابر مخالفین نظام و انقلاب با هر جایگاهی چه داخلی و چه خارجی با قدرت می ایستد و با هیچکس تعارف ندارد.

در پایان فرمانده ناحیه همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه از زحمات و مواضع ارزشی حجت الاسلام حسینی تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات