نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

دوقطبی‌سازی موجب تشویش در جامعه می‌شود

طاهری گفت: انتظار ما نیز از کسانی که ادعای ولایت مداری دارند این است که مطابق نظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و این ادعا را در عمل ثابت کنند.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۲۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تلاش عده ای برای دوقطبی سازی در جامعه تصریح کرد: دوقطبی سازی مردم را در یک دوراهی قرار می‎دهد و در انتها آنها را دچار مشکل می‎کند و در فضایی مانند انتخابات که دوقطبی شدن منتهی به آن می‎شود؛ مردم را تحت الشعاع این فضا قرار می‎دهد و مردم در انتخاب خود دچار تزلزل می‎شوند.

طاهری ادامه داد: از این هر اقدامی که جامعه را به سمت دوقطبی سازی سوق دهد به ضرر جامعه خواهد بود و موجب  مردم و جامعه متضرر می‎شوند.

وی عنوان کرد: آن اقدامی که به موجب آن مقام معظم رهبری ناگزیر می شوند به صورت شفاف نظر مشورتی و مصلحتی خود را علنی کنند، از آن دست اقداماتی است که جامعه را متضرر و مشوش و افکار مردم را از تصمیماتی که در زندگی بخواهند برای آینده خود بگیرند دچار مشکل می‎کند.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: ما نیز در این سی و چند سالی که از انقلاب می‎گذرد دیدیم کسانی که در مسیر امام و مقام معظم رهبری حرکت کردند نفع آنها از ضررشان در جامعه بیشتر بوده است، لذا انتظار داریم کسانی که علاقه مند به سرنوشت کشور و پیشرفت جامعه هستند در این مسیر از نظرات رهبری معظم انقلاب بهره بگیرند و  در اطاعت از ولی فقیه کوتاهی نکنند.

طاهری در خاتمه خاطرنشان کرد: انتظار ما نیز از کسانی که ادعای ولایت مداری دارند این است که مطابق نظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و این ادعا را در عمل ثابت کنند، چراکه نمی‎شود ادعای ولایت مداری داشت اما در عمل اقدام دیگری انجام داد.
ارسال نظرات