خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

توجه به خانواده شهدا باید اولویت کاری مسئولان باشد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در دیدار با خانواده جانباز 90 درصد یعقوب منیری شریف، گفت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آن ها وظیفه ای سنگین و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران باید از اولویت‌های کاری مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۴۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی با بیان اینکه دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران موجب ایجاد آرامش روح و تقویت روحیه جهاد و ایثار در انسان می شود،افزود: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آن ها افتخاری بسیار بزرگ به شمار می رود.

ویبا اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده هستند و در سال‌های دفاع مقدس نقشی کلیدی ایفا کردند، بیان کرد: این افراد در جنگ و پس از آن به درجه جانبازی نائل شدند، همچنین پس از پایان دفاع مقدس با تحمل رنج‌ها و مشقت‌ها صبر استقامت کردند بنابراین مقام آن‌ها تا اندازه‌ای است که نمی‌توانیم با هیچ تجلیلی از زحمات آنان قدردانی کنیم.

سامی با بیان اینکه جانبازان و خانواده‌ آنان از مقاومان در راه جهاد و ایثار هستند، افزود: این جانبازان دوران دفاع مقدس بودند که وقتی نظام اسلامی نیاز به کمک داشت از همه دارایشان گذشتند و به طور مداوم تکالیف خود را شناخته و به موقع به آن جامه عمل پوشاندند.

جانباز یعقوب منیری شریف در سال در عملیات مسلم ابن عقیل در منطقه سومار با اثابت ترکش به مغز، به درجه رفیع جانبازی نایل آمده و 27 سال است که درد و رنج ناشی از حراحات آن دوران را تحمل می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها